|
1. |
論文 |
Developing practices for opening a classroom discussion Language, Culture and Society 19,pp.1-32 (共著) 2021 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2021 | | 形態種別 | 研究論文 | | 査読 | 査読あり | | 標題 | Developing practices for opening a classroom discussion | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | Language, Culture and Society | | 掲載区分 | 国内 | | 巻・号・頁 | 19,pp.1-32 | |
|
2. |
論文 |
Report on the ELA Writing Courses for Graduate School Students (2015-2020): The Past, Present, and Directions for the Future ICU Language Research Bulletin 35,pp.33-40 (共著) 2020 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2020 | | 形態種別 | 研究論文 | | 査読 | 査読あり | | 標題 | Report on the ELA Writing Courses for Graduate School Students (2015-2020): The Past, Present, and Directions for the Future | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | ICU Language Research Bulletin | | 掲載区分 | 国内 | | 巻・号・頁 | 35,pp.33-40 | |
|
3. |
論文 |
Task repetition: Opportunities for learning and development Language, Culture and Society 18,pp.43-70 (共著) 2020 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2020 | | 形態種別 | 研究論文 | | 査読 | 査読あり | | 標題 | Task repetition: Opportunities for learning and development | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | Language, Culture and Society | | 掲載区分 | 国内 | | 巻・号・頁 | 18,pp.43-70 | |
|
4. |
論文 |
Task Repetition and Interactional Competence: Designing a Rubric for Use in the Classroom Language, Culture and Society 17,pp.83-110 (共著) 2019 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2019 | | 形態種別 | 研究論文 | | 査読 | 査読あり | | 標題 | Task Repetition and Interactional Competence: Designing a Rubric for Use in the Classroom | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | Language, Culture and Society | | 掲載区分 | 国内 | | 巻・号・頁 | 17,pp.83-110 | |
|
5. |
論文 |
Implementing a New Science Writing Senior Thesis Course ICU Language Research Bulletin 32,pp.1-9 (共著) 2017 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2017 | | 形態種別 | 研究論文 | | 査読 | 査読あり | | 標題 | Implementing a New Science Writing Senior Thesis Course | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | ICU Language Research Bulletin | | 掲載区分 | 国内 | | 出版社・発行元 | ICU | | 巻・号・頁 | 32,pp.1-9 | | 総ページ数 | 9 | |
|
6. |
論文 |
Teacher and Student Interviews to Introduce Language Learning Strategies. NileTESOL Special Edition Journal, Issue 2. (単著) 2012 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2012 | | 形態種別 | 研究論文 | | 標題 | Teacher and Student Interviews to Introduce Language Learning Strategies. | | 執筆形態 | 単著 | | 掲載誌名 | NileTESOL Special Edition Journal, Issue 2. | | 掲載区分 | 国外 | |
|
7. |
論文 |
Promoting autonomy through self-access materials design. JALT2009 Conference Proceedings. (共著) 2010 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2010 | | 形態種別 | 研究論文 | | 標題 | Promoting autonomy through self-access materials design. | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | JALT2009 Conference Proceedings. | | 掲載区分 | 国内 | |
|
8. |
論文 |
Setting up an Effective Pronunciation Lab. Studies in Linguistics and Language Teaching (共著) 2009 |
| 言語種別 | 英語 | | 発行・発表の年月 | 2009 | | 形態種別 | 研究論文 | | 標題 | Setting up an Effective Pronunciation Lab. | | 執筆形態 | 共著 | | 掲載誌名 | Studies in Linguistics and Language Teaching | | 掲載区分 | 国内 | |
|
全件詳細非表示
|
|
全件詳細表示
|
|
5件表示
|
|
全件表示(8件)
|