(最終更新日:2025-07-11 10:04:08)
  ガーナー,ジョー   GARNER, Joe
  ガーナー, ジョー
   所属   国際基督教大学教養学部 リベラルアーツ英語プログラム(ELA)
   職種   インストラクター
■ 学歴
1. 2008/07
(学位取得)
University of Birmingham MA TEFL
2. 1998/05
(学位取得)
University of New South Wales MA International Relations
全件詳細表示
■ 職歴
1. 2021/04~ 国際基督教大学 教養学部 リベラルアーツ英語プログラム インストラクター
2. 2015/09~2021/03 国際基督教大学 教養学部 リベラルアーツ英語プログラム 特任講師
3. 2003/09~2015/08 English Instructor, Waseda Academic Solutions
全件詳細表示
■ 現在の専門分野
外国語教育 
■ 主要学科目
Academic Reading and Writing
■ 著書・論文歴
1. 著書  Academic Writing Skills 1: Student's Book    2011
2. 論文  University students’ use of language learning strategies in English-medium instruction classes:
A systematized review Journal of English-Medium Instruction  (単著) 2024/05
3. 論文  The Role of English Medium Instruction in the Internationalisation of Japanese Universities: Approaches, Rationales, and Implications Journal of International and Comparative Education 13(1),pp.1-15 (単著) 2024/04
4. 論文  "Maintaining Student Motivation When Using Authentic Reading Materials" Language Research Bulletin 34,pp.10-16 (単著) 2020/03
5. 論文  "Anonymizing the Peer Response Process: An Effective Way to Increase Proposed Revisions?" Journal of Response to Writing 5(1),pp.102-116 (共著) 2019/04Link
全件詳細表示
全件表示(8件)
■ 学会発表
1. 2025/07/04 Factors Influencing Students' Language-related Challenges When Taking English-medium Instruction Courses at University in Japan(6th English Medium Instruction (EMI) Symposium)
2. 2019/08/29 Effects of a Colour-Coded Approach to Academic Writing(The 58th JACET International Convention)
3. 2019/03/14 Using Technology to Reinvigorate L2 Journal Writing(TESOL International Convention and English Language Expo)
4. 2018/09/15 How to Modify MOOC Content for a CLIL Class(JALT College and University Educators Conference)
5. 2017/10/22 Student-teacher Conferences: An Aid to Critical Syllabus Design?(The 25th Annual Korea TESOL International Conference)
全件詳細表示
全件表示(9件)
■ 科研費研究者番号
80770255