English >>
ICU研究者情報データベース
TOPページ
(最終更新日:2023-08-29 09:35:17)
スミス,ニコラス W.
SMITH, Nicholas W.
スミス, ニコラス W.
所属
国際基督教大学教養学部 リベラルアーツ英語プログラム(ELA)
職種
特任講師
■
学歴
1.
2013/08
(学位取得)
Temple University M.S. ED in TESOL
学校種類区分
学位取得のみ
学校・大学院名称
Temple University
学位取得年月日
2013/08
取得学位名
M.S. ED in TESOL
取得方法区分
課程
2.
2013/08
(学位取得)
Temple University M.S. ED in TESOL
学校種類区分
学位取得のみ
学校・大学院名称
Temple University
学位取得年月日
2013/08
取得学位名
M.S. ED in TESOL
取得方法区分
課程
全件詳細非表示
全件詳細表示
■
職歴
1.
2023/09~2025/08
国際基督教大学 教養学部 リベラルアーツ英語プログラム 特任講師
所属期間
2023/09/01~2025/08/31
勤務先
国際基督教大学
部署名
教養学部 リベラルアーツ英語プログラム
役職名
特任講師
全件詳細非表示
全件詳細表示
■
著書・論文歴
1.
論文
“Pronunciation course development in the ELA.” Language Research Bulletin Vol. 32,,pp.82-88 (共著) 2017/02
言語種別
英語
発行・発表の年月
2017/02
形態種別
研究論文
査読
査読あり
標題
“Pronunciation course development in the ELA.”
執筆形態
共著
掲載誌名
Language Research Bulletin
掲載区分
国内
巻・号・頁
Vol. 32,,pp.82-88
総ページ数
7
著者・共著者
Smith, Nicholas
2.
論文
“From the bottom, up: remodeling Maurice’s 4/3/2 fluency technique” New Directions in Teaching and Learning English Discussion Vol. 3 (単著) 2015
言語種別
英語
発行・発表の年月
2015
形態種別
研究論文
査読
査読あり
招待論文
招待あり
標題
“From the bottom, up: remodeling Maurice’s 4/3/2 fluency technique”
執筆形態
単著
掲載誌名
New Directions in Teaching and Learning English Discussion
掲載区分
国内
出版社・発行元
Rikkyo University
巻・号・頁
Vol. 3
3.
論文
“Working toward better discussions: can pre-teaching topic-related vocabulary positively affect the quality of group interaction?” New Directions in Teaching and Learning English Discussion Vol. 3 (単著) 2015
言語種別
英語
発行・発表の年月
2015
形態種別
研究論文
査読
査読あり
招待論文
招待あり
標題
“Working toward better discussions: can pre-teaching topic-related vocabulary positively affect the quality of group interaction?”
執筆形態
単著
掲載誌名
New Directions in Teaching and Learning English Discussion
掲載区分
国内
出版社・発行元
Rikkyo University
巻・号・頁
Vol. 3
4.
論文
“In support of content-based instruction in public elementary school classrooms” TUJ (Temple University Japan) Studies in Applied Linguistics Vol. 92 (単著) 2014
言語種別
英語
発行・発表の年月
2014
形態種別
研究論文
査読
査読あり
招待論文
招待あり
標題
“In support of content-based instruction in public elementary school classrooms”
執筆形態
単著
掲載誌名
TUJ (Temple University Japan) Studies in Applied Linguistics
掲載区分
国内
巻・号・頁
Vol. 92
5.
論文
“University discussion course material" TUJ (Temple University Japan) Studies in Applied Linguistics Vol. 88 (単著) 2013
言語種別
英語
発行・発表の年月
2013
形態種別
研究論文
査読
査読あり
招待論文
招待あり
標題
“University discussion course material"
執筆形態
単著
掲載誌名
TUJ (Temple University Japan) Studies in Applied Linguistics
掲載区分
国内
巻・号・頁
Vol. 88
6.
論文
“A course design model for sixth-grade elementary school English” TUJ (Temple University Japan) Studies in Applied Linguistics Vol.67 (単著) 2011
言語種別
英語
発行・発表の年月
2011
形態種別
研究論文
査読
査読あり
招待論文
招待あり
標題
“A course design model for sixth-grade elementary school English”
執筆形態
単著
掲載誌名
TUJ (Temple University Japan) Studies in Applied Linguistics
掲載区分
国内
巻・号・頁
Vol.67
全件詳細非表示
全件詳細表示
5件表示
全件表示(6件)
■
科研費研究者番号
50770260