1. |
2025/02/25 |
日本におけるスペイン語と英語の家庭言語保持(神奈川大学人文学研究科公開講演)
|
発表年月日 | 2025/02/25 | 発表テーマ | A family’s home language maintenance of Spanish and English in Japan | 会議名 | Kanagawa University Graduate School of Humanities Public Lecture | 発表形式 | 口頭(招待・特別) | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | 日本 | 開催地名 | Kanagawa University | 開催期間 | 2025/02/25~2025/02/25 |
|
2. |
2024/10/22 |
Child agency in the language use of two siblings in a multilingual home(Family Language Policy Conference: Reimagining the Field)
|
発表年月日 | 2024/10/22 | 発表テーマ | Child agency in the language use of two siblings in a multilingual home | 会議名 | Family Language Policy Conference: Reimagining the Field | 主催者 | University of Galway | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | アイルランド | 開催地名 | Galway | 開催期間 | 2024/10/22~2024/10/23 |
|
3. |
2023/09/28 |
Do Bilingual Spanish-English Heritage-Speaker Siblings Follow Typical Spanish Heritage Speaker Patterns?(RUEG Conference 2023 - Linguistic Variability in Heritage Language Research)
|
発表年月日 | 2023/09/28 | 発表テーマ | Do Bilingual Spanish-English Heritage-Speaker Siblings Follow Typical Spanish Heritage Speaker Patterns? | 会議名 | RUEG Conference 2023 - Linguistic Variability in Heritage Language Research | 主催者 | RUEG [Research Unit “Emerging Grammars in Language Contact Situations: A Comparative Approach”] | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | ポスター | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | ドイツ | 開催地名 | Berlin | 開催期間 | 2023/09/26~2023/09/28 |
|
4. |
2023/06/29 |
One early bilingual’s language choice: A need or an option?(International Symposium on Bilingualism (ISB14))
|
発表年月日 | 2023/06/29 | 発表テーマ | One early bilingual’s language choice: A need or an option? | 会議名 | International Symposium on Bilingualism (ISB14) | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | ポスター | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | オーストラリア |
|
5. |
2023/03/15 |
Consistency in the language choice of one English-Spanish bilingual child living in Japan(ELEBILAB - Bilingualism Laboratory, Research Group Meeting)
|
発表年月日 | 2023/03/15 | 発表テーマ | Consistency in the language choice of one English-Spanish bilingual child living in Japan | 会議名 | ELEBILAB - Bilingualism Laboratory, Research Group Meeting | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | スペイン |
|
6. |
2023/02/25 |
Evidence for Very Early Language Choice in a Spanish-English-Japanese Context(Linguapax Asia 2023, 11th International Symposium, World Languages in Multilingual Society: Common Values and Challenges for Teaching and Learning)
|
発表年月日 | 2023/02/25 | 発表テーマ | Evidence for Very Early Language Choice in a Spanish-English-Japanese Context | 会議名 | Linguapax Asia 2023, 11th International Symposium, World Languages in Multilingual Society: Common Values and Challenges for Teaching and Learning | 学会区分 | 全国学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | 日本 | 開催地名 | Tokyo |
|
7. |
2022/04/06 |
Early mixing in a Spanish-English Early Simultaneous Bilingual in a Japanese Context at Age 2;4(International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech (ISMBS))
|
発表年月日 | 2022/04/06 | 発表テーマ | Early mixing in a Spanish-English Early Simultaneous Bilingual in a Japanese Context at Age 2;4 | 会議名 | International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech (ISMBS) | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 国名 | アメリカ合衆国 | 開催地名 | Lafayette |
|
8. |
2018/03/05 |
How can English speaking business faculty adapt the business case method for non-native English speaking students?(INTED2018 (12th annual International Technology, Education and Development Conference))
|
発表年月日 | 2018/03/05 | 発表テーマ | How can English speaking business faculty adapt the business case method for non-native English speaking students? | 会議名 | INTED2018 (12th annual International Technology, Education and Development Conference) | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 開催地名 | Valencia, Spain | 概要 | Virtual Presentation |
|
9. |
2017/12/08 |
Supporting the adoption of business case studies in ESP instruction through technology(International Conference on ESP, New Technologies and Digital Learning)
|
発表年月日 | 2017/12/08 | 発表テーマ | Supporting the adoption of business case studies in ESP instruction through technology | 会議名 | International Conference on ESP, New Technologies and Digital Learning | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 開催地名 | Hunghom, Hong Kong |
|
10. |
2017/09/16 |
A research-based approach to utilizing business case studies in ELT(JALT (Japan Association for Language Teaching) CUE (College and University Educators) ESP Symposium)
|
発表年月日 | 2017/09/16 | 発表テーマ | A research-based approach to utilizing business case studies in ELT | 会議名 | JALT (Japan Association for Language Teaching) CUE (College and University Educators) ESP Symposium | 学会区分 | 全国学会 | 発表形式 | ポスター | 単独共同区分 | 単独 | 開催地名 | Yokohama, Japan |
|
11. |
2016/05/26 |
Teaching with current events: Blended learning to enhance learner autonomy(CELC (Centre for English Language Communication) Symposium 2016)
|
発表年月日 | 2016/05/26 | 発表テーマ | Teaching with current events: Blended learning to enhance learner autonomy | 会議名 | CELC (Centre for English Language Communication) Symposium 2016 | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 開催地名 | Singapore, Singapore |
|
12. |
2016/05/21 |
Case Studies for Teaching English & Business Skills(JALT (Japan Association for Language Teaching) PanSIG 2016)
|
発表年月日 | 2016/05/21 | 発表テーマ | Case Studies for Teaching English & Business Skills | 会議名 | JALT (Japan Association for Language Teaching) PanSIG 2016 | 学会区分 | 全国学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 開催地名 | Okinawa, Japan |
|
13. |
2015/03/28 |
Integrated Video Feedback for Student Presentations(TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages International Association) 2015 International Convention & English Language Expo)
|
発表年月日 | 2015/03/28 | 発表テーマ | Integrated Video Feedback for Student Presentations | 会議名 | TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages International Association) 2015 International Convention & English Language Expo | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 共同 | 開催地名 | Toronto, Canada | 発表者・共同発表者 | Eckhaus, Rebekka & Castellano, Joachim |
|
14. |
2014/11/11 |
Applying Screen Capture Presentation Feedback in the Classroom(ICERI2014 (7th International Conference of Education, Research and Innovation))
|
発表年月日 | 2014/11/11 | 発表テーマ | Applying Screen Capture Presentation Feedback in the Classroom | 会議名 | ICERI2014 (7th International Conference of Education, Research and Innovation) | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 共同 | 開催地名 | Seville, Spain | 発表者・共同発表者 | Eckhaus, Rebekka & Castellano, Joachim |
|
15. |
2014/10/04 |
Student Oral Presentations: Instructor Feedback Through Video(2014 KOTESOL-KAFLE (Korea Teachers of English to Speakers of Other Languages - The Korea Association of Foreign Language Education) International Conference)
|
発表年月日 | 2014/10/04 | 発表テーマ | Student Oral Presentations: Instructor Feedback Through Video | 会議名 | 2014 KOTESOL-KAFLE (Korea Teachers of English to Speakers of Other Languages - The Korea Association of Foreign Language Education) International Conference | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 共同 | 開催地名 | Seoul, South Korea | 発表者・共同発表者 | Eckhaus, Rebekka & Castellano, Joachim |
|
16. |
2014/03/10 |
Using Screen capture to Give Meaningful Feedback on Presentations(INTED2014 (8th International Technology, Education and Development Conference))
|
発表年月日 | 2014/03/10 | 発表テーマ | Using Screen capture to Give Meaningful Feedback on Presentations | 会議名 | INTED2014 (8th International Technology, Education and Development Conference) | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 共同 | 開催地名 | Valencia, Spain | 発表者・共同発表者 | Eckhaus, Rebekka & Castellano, Joachim |
|
17. |
2012/02/11 |
Tackling Business English(33rd Annual Applied Linguistics Winter Conference)
|
発表年月日 | 2012/02/11 | 発表テーマ | Tackling Business English | 会議名 | 33rd Annual Applied Linguistics Winter Conference | 学会区分 | 国際学会 | 発表形式 | 口頭(一般) | 単独共同区分 | 単独 | 開催地名 | New York, USA |
|
全件詳細非表示
|
全件詳細表示
|
5件表示
|
全件表示(17件)
|