1.
|
著書
|
Developing understandings of reflective practice and teacher training Duoethnography in English Language Teaching: Research, Reflection, and Classroom Application pp.133-152 (共著) 2020
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2020 | 形態種別 | 単行本(学術書) | 標題 | Developing understandings of reflective practice and teacher training | 執筆形態 | 分担執筆 / Chapter Contribution | 掲載誌名 | Duoethnography in English Language Teaching: Research, Reflection, and Classroom Application | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Multilingual Matters | 巻・号・頁 | pp.133-152 | 総ページ数 | 19 | 著者・共著者 | M.Y. Schaefer |
|
2.
|
論文
|
Teachers’ approaches to Research Writing Language Research Bulletin 37,pp.73-82 (単著) 2022
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2022 | 形態種別 | 研究論文 | 標題 | Teachers’ approaches to Research Writing | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Language Research Bulletin | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | ICU | 巻・号・頁 | 37,pp.73-82 | 総ページ数 | 9 | researchmap用URL | http://doi.org/10.34577/00005198 |
|
3.
|
論文
|
Practitioners respond to John Flowerdew’s ‘The linguistic disadvantage of scholars who write in English as an additional language: Myth or reality’. Language Teaching 55(1),pp.145-148 (共著) 2021
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2021 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 招待論文 | 招待あり | 標題 | Practitioners respond to John Flowerdew’s ‘The linguistic disadvantage of scholars who write in English as an additional language: Myth or reality’. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Language Teaching | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Cambridge University Press | 巻・号・頁 | 55(1),pp.145-148 | 総ページ数 | 3 | 担当区分 | 筆頭著者 |
|
4.
|
論文
|
Emergency remote training: Guiding and supporting teachers in preparation for emergency remote teaching . Language Research Bulletin 35,1-13頁 (単著) 2020
|
言語種別 | 日本語 | 発行・発表の年月 | 2020 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Emergency remote training: Guiding and supporting teachers in preparation for emergency remote teaching | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | . Language Research Bulletin | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | ICU | 巻・号・頁 | 35,1-13頁 | 総ページ数 | 13 |
|
5.
|
論文
|
Exploring teacher creativity through duoethnography and reflection Teacher Development Academic Journal 1(1),pp.7-19 (共著) 2020
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2020 | 形態種別 | 研究論文 | 標題 | Exploring teacher creativity through duoethnography and reflection | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Teacher Development Academic Journal | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | IATEFL | 巻・号・頁 | 1(1),pp.7-19 | 総ページ数 | 12 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | S. Kita |
|
6.
|
論文
|
An analysis of student feedback on classroom experiences and learning outcomes within a large-scale discussion program New Directions in Teaching and Learning English Discussion 7,pp.272-297 (共著) 2019
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | An analysis of student feedback on classroom experiences and learning outcomes within a large-scale discussion program | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | New Directions in Teaching and Learning English Discussion | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | 7,pp.272-297 | 総ページ数 | 25 | 担当区分 | 筆頭著者 |
|
7.
|
論文
|
Designing principled academic discussion tasks Diversity and Inclusion pp.287-298. (共著) 2019
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Designing principled academic discussion tasks | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Diversity and Inclusion | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | JALT | 巻・号・頁 | pp.287-298. | 総ページ数 | 12 | 著者・共著者 | J. Lesley |
|
8.
|
論文
|
Practitioners respond to Michael Swan’s ‘Applied Linguistics: A consumer’s view’ Language Teaching 52(2),pp.1-4 (共著) 2019
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 招待論文 | 招待あり | 標題 | Practitioners respond to Michael Swan’s ‘Applied Linguistics: A consumer’s view’ | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Language Teaching | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Cambridge University Press | 巻・号・頁 | 52(2),pp.1-4 | 総ページ数 | 4 |
|
9.
|
論文
|
Teacher low points: A qualitative study into experiences of demotivation in ELT ELT Research 34,pp.29-32 (単著) 2019
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Teacher low points: A qualitative study into experiences of demotivation in ELT | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | ELT Research | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | IATEFL | 巻・号・頁 | 34,pp.29-32 | 総ページ数 | 3 |
|
10.
|
論文
|
Teacher perceptions of a working within a strongly unified curriculum New Directions in Teaching and Learning English Discussion 7,pp.257-271 (単著) 2019
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Teacher perceptions of a working within a strongly unified curriculum | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | New Directions in Teaching and Learning English Discussion | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | 7,pp.257-271 | 総ページ数 | 14 |
|
11.
|
論文
|
Improving feedback on academic writing: Combining wikis and screencasts Language Teaching in a Global Age: Shaping the Classroom, Shaping the World pp.356-362 (単著) 2018
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Improving feedback on academic writing: Combining wikis and screencasts | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Language Teaching in a Global Age: Shaping the Classroom, Shaping the World | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | JALT | 巻・号・頁 | pp.356-362 | 総ページ数 | 6 |
|
12.
|
論文
|
Integrating QR codes into ELT materials Language Teaching in a Global Age: Shaping the Classroom, Shaping the World pp.342-348 (共著) 2018
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Integrating QR codes into ELT materials | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Language Teaching in a Global Age: Shaping the Classroom, Shaping the World | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | JALT | 巻・号・頁 | pp.342-348 | 総ページ数 | 6 | 著者・共著者 | D. Cruse |
|
13.
|
論文
|
One year in: Reflections of a new academic manager. New Directions in Teaching and Learning English Discussion 6,pp.231-235 (単著) 2018
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | One year in: Reflections of a new academic manager. | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | New Directions in Teaching and Learning English Discussion | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | 6,pp.231-235 | 総ページ数 | 4 |
|
14.
|
論文
|
Using a collaborative online wiki and voice recordings to improve IELTS writing Using Action Research to Explore Technology in Language Teaching: International Perspectives, British Council ELT Research Papers (6),pp.56-58 (単著) 2016
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2016 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Using a collaborative online wiki and voice recordings to improve IELTS writing | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Using Action Research to Explore Technology in Language Teaching: International Perspectives, British Council ELT Research Papers | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | (6),pp.56-58 | 総ページ数 | 2 | 担当区分 | 筆頭著者 |
|
全件詳細非表示
|
全件詳細表示
|
5件表示
|
全件表示(14件)
|