1.
|
論文
|
EFL Students' Choice of Language for Individual Conferencing The MGU Journal of Liberal Arts Studies 16(1),pp.67-78 (共著) 2022/03
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2022/03 | 形態種別 | 研究論文 | 標題 | EFL Students' Choice of Language for Individual Conferencing | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | The MGU Journal of Liberal Arts Studies | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | 16(1),pp.67-78 | 著者・共著者 | ◎Koizumi, Yusa
Kobayashi, Yoko |
|
2.
|
論文
|
“What constitutes a ‘good artwork presentation’?” Proceedings of the International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech 2019 pp.58-66 (共著) 2019
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019 | 形態種別 | 研究論文 | 標題 | “What constitutes a ‘good artwork presentation’?” | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Proceedings of the International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech 2019 | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | pp.58-66 |
|
3.
|
論文
|
“Developing Critical Thinking Skills and Attitude: An Analysis of a Reading Course in a University English Program” Language Research Bulletin 33,pp.10-21 (共著) 2018
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | “Developing Critical Thinking Skills and Attitude: An Analysis of a Reading Course in a University English Program” | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Language Research Bulletin | 巻・号・頁 | 33,pp.10-21 | 著者・共著者 | ◎Kiyosawa, Kaoru
Kobayashi, Yoko
Koizumi, Yusa
Yoshimuta, Satomi
Iwata, Yuko |
|
4.
|
論文
|
“A Suggestion about English as a Subject in Elementary Schools: Teaching Reading with Picturebooks” Language Research Bulletin 32,pp.55-64 (単著) 2017
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2017 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | “A Suggestion about English as a Subject in Elementary Schools: Teaching Reading with Picturebooks” | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Language Research Bulletin | 巻・号・頁 | 32,pp.55-64 |
|
5.
|
論文
|
Considering Professional Identity: A Case Study of a Female English Teacher in Secondary Education Women in TESOL International Conference (1),pp.202-211 (共著) 2016/12
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2016/12 | 形態種別 | 研究論文(国際会議プロシーディングス) | 標題 | Considering Professional Identity: A Case Study of a Female English Teacher in Secondary Education | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Women in TESOL International Conference | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | (1),pp.202-211 | 著者・共著者 | Kitsuno, Jitsuko |
|
6.
|
論文
|
Discussions without argument in English classrooms Focus on the learner pp.348-354 (共著) 2016
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2016 | 形態種別 | 研究論文(国際会議プロシーディングス) | 標題 | Discussions without argument in English classrooms | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Focus on the learner | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | JALT | 巻・号・頁 | pp.348-354 |
|
7.
|
論文
|
Nature of discussion by Japanese university students: Lack of argument and its features ARTWORLD: Bulletin of Faculty of Arts, Tokyo Polytechnic University (22),pp.63-70 (共著) 2016
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2016 | 形態種別 | 研究論文(大学,研究機関紀要) | 査読 | 査読あり | 標題 | Nature of discussion by Japanese university students: Lack of argument and its features | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | ARTWORLD: Bulletin of Faculty of Arts, Tokyo Polytechnic University | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | Tokyo Polytechnic University | 巻・号・頁 | (22),pp.63-70 | 著者・共著者 | Kitsuno, Jitsuko |
|
8.
|
論文
|
Reconsidering the Use of Songs in ELT Classrooms The Journal of Rikkyo University Language Center (27),pp.13-20 (単著) 2012/01
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2012/01 | 形態種別 | 研究論文(大学,研究機関紀要) | 標題 | Reconsidering the Use of Songs in ELT Classrooms | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | The Journal of Rikkyo University Language Center | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | (27),pp.13-20 |
|
9.
|
論文
|
映画を教材とした英語教育の可能性:ドキュメンタリー映画と劇映画の性質と有効性に関する一考察 立教大学ランゲージセンター紀要 (26),3-15頁 (共著) 2011/11
|
言語種別 | 日本語 | 発行・発表の年月 | 2011/11 | 形態種別 | 研究論文(大学,研究機関紀要) | 標題 | 映画を教材とした英語教育の可能性:ドキュメンタリー映画と劇映画の性質と有効性に関する一考察 | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | 立教大学ランゲージセンター紀要 | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | (26),3-15頁 | 著者・共著者 | 秦かおり |
|
10.
|
論文
|
英語のリーディング・スキルに関するアンケート調査にみる教員と学生による英文サンプル評価 東京農工大学大学教育ジャーナル (3),13-26頁 (共著) 2007/03
|
言語種別 | 日本語 | 発行・発表の年月 | 2007/03 | 形態種別 | 研究論文(大学,研究機関紀要) | 標題 | 英語のリーディング・スキルに関するアンケート調査にみる教員と学生による英文サンプル評価 | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | 東京農工大学大学教育ジャーナル | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | (3),13-26頁 | 著者・共著者 | 佐藤容子、クリストファー・ウィーバー、リック・ロマンコ、ロバート・ジェイ・ヴィーンストラ |
|
11.
|
論文
|
A Study of English Reflexives in the Interlanguage of Young-Adult Japanese Learners of English ICU English Studies .8,pp.66-80 (単著) 1999/04
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 1999/04 | 形態種別 | 研究論文(大学,研究機関紀要) | 標題 | A Study of English Reflexives in the Interlanguage of Young-Adult Japanese Learners of English | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | ICU English Studies | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | .8,pp.66-80 |
|
12.
|
論文
|
The Accessibility of Universal Grammar (UG) in Adult L2 (Second Language) Learning: English Reflexives in the Interlanguage of Japanese Learners of English ICU English Studies 7,pp.87-98 (単著) 1998/04
|
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 1998/04 | 形態種別 | 研究論文(大学,研究機関紀要) | 標題 | The Accessibility of Universal Grammar (UG) in Adult L2 (Second Language) Learning: English Reflexives in the Interlanguage of Japanese Learners of English | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | ICU English Studies | 掲載区分 | 国内 | 巻・号・頁 | 7,pp.87-98 |
|
全件詳細非表示
|
全件詳細表示
|
5件表示
|
全件表示(12件)
|