English >>
ICU研究者情報データベース
TOPページ
(最終更新日:2021-05-10 18:02:31)
ガーナー,ジョー
GARNER, Joe
ガーナー, ジョー
所属
国際基督教大学教養学部 リベラルアーツ英語プログラム(ELA)
職種
インストラクター
■
学歴
1.
2008/07
(学位取得)
University of Birmingham MA TEFL
学校種類区分
学位取得のみ
学校・大学院名称
University of Birmingham
学位取得年月日
2008/07
取得学位名
MA TEFL
取得方法区分
課程
2.
1998/05
(学位取得)
University of New South Wales MA International Relations
学校種類区分
学位取得のみ
学校・大学院名称
University of New South Wales
学位取得年月日
1998/05
取得学位名
MA International Relations
取得方法区分
課程
全件詳細非表示
全件詳細表示
■
職歴
1.
2003/09~2015/08
English Instructor, Waseda Academic Solutions
期間
2003/09~2015/08
本務フラグ
本務
勤務先
Waseda Academic Solutions
役職名
English Instructor
全件詳細非表示
全件詳細表示
■
現在の専門分野
外国語教育
■
主要学科目
Academic Reading and Writing
■
著書・論文歴
1.
著書
Academic Writing Skills 1: Student's Book 2011
言語種別
日本語
発行・発表の年月
2011
形態種別
教科書
標題
Academic Writing Skills 1: Student's Book
執筆形態
その他
掲載区分
国外
2.
論文
"Maintaining Student Motivation When Using Authentic Reading Materials" Language Research Bulletin 34,pp.10-16 (単著) 2020/03
言語種別
英語
発行・発表の年月
2020/03
形態種別
研究論文
査読
査読あり
標題
"Maintaining Student Motivation When Using Authentic Reading Materials"
執筆形態
単著
掲載誌名
Language Research Bulletin
掲載区分
国内
巻・号・頁
34,pp.10-16
3.
論文
"Anonymizing the Peer Response Process: An Effective Way to Increase Proposed Revisions?" Journal of Response to Writing 5(1),pp.102-116 (共著) 2019/04
言語種別
英語
発行・発表の年月
2019/04
形態種別
研究論文
査読
査読あり
標題
"Anonymizing the Peer Response Process: An Effective Way to Increase Proposed Revisions?"
執筆形態
共著
掲載誌名
Journal of Response to Writing
掲載区分
国外
巻・号・頁
5(1),pp.102-116
4.
論文
"Learner Perceptions of a 'Guess and Check' Approach to Vocabulary Learning" Language Research Bulletin 33,pp.1-9 (共著) 2019/03
言語種別
英語
発行・発表の年月
2019/03
形態種別
研究論文
査読
査読あり
標題
"Learner Perceptions of a 'Guess and Check' Approach to Vocabulary Learning"
執筆形態
共著
掲載誌名
Language Research Bulletin
掲載区分
国内
巻・号・頁
33,pp.1-9
5.
論文
"Incidental Vocabulary Learning through Watching Movies" Australian Journal of Applied Linguistics 1(3),pp.135-147 (共著) 2018/12
言語種別
英語
発行・発表の年月
2018/12
形態種別
研究論文
査読
査読あり
標題
"Incidental Vocabulary Learning through Watching Movies"
執筆形態
共著
掲載誌名
Australian Journal of Applied Linguistics
掲載区分
国外
巻・号・頁
1(3),pp.135-147
6.
論文
"Student-teacher conferences: an aid to critical syllabus design?" KOTESOL Proceedings 2017 pp.53-60 (単著) 2018/08
言語種別
英語
発行・発表の年月
2018/08
形態種別
研究論文(国際会議プロシーディングス)
査読
査読あり
標題
"Student-teacher conferences: an aid to critical syllabus design?"
執筆形態
単著
掲載誌名
KOTESOL Proceedings 2017
掲載区分
国外
巻・号・頁
pp.53-60
全件詳細非表示
全件詳細表示
5件表示
全件表示(6件)
■
学会発表
1.
2019/08/29
Effects of a Colour-Coded Approach to Academic Writing(The 58th JACET International Convention)
発表年月日
2019/08/29
発表テーマ
Effects of a Colour-Coded Approach to Academic Writing
会議名
The 58th JACET International Convention
学会区分
国際学会
発表形式
ポスター
単独共同区分
共同
2.
2019/03/14
Using Technology to Reinvigorate L2 Journal Writing(TESOL International Convention and English Language Expo)
発表年月日
2019/03/14
発表テーマ
Using Technology to Reinvigorate L2 Journal Writing
会議名
TESOL International Convention and English Language Expo
学会区分
国際学会
発表形式
ポスター
単独共同区分
共同
3.
2018/09/15
How to Modify MOOC Content for a CLIL Class(JALT College and University Educators Conference)
発表年月日
2018/09/15
発表テーマ
How to Modify MOOC Content for a CLIL Class
会議名
JALT College and University Educators Conference
学会区分
全国学会
発表形式
ポスター
単独共同区分
単独
開催地名
Tokyo
4.
2017/10/22
Student-teacher Conferences: An Aid to Critical Syllabus Design?(The 25th Annual Korea TESOL International Conference)
発表年月日
2017/10/22
発表テーマ
Student-teacher Conferences: An Aid to Critical Syllabus Design?
会議名
The 25th Annual Korea TESOL International Conference
学会区分
国際学会
発表形式
ポスター
単独共同区分
単独
5.
2017/03/25
How Adobe Spark Page Can Transform the Student Portfolio Process(TESOL International Convention and English Language Expo)
発表年月日
2017/03/25
発表テーマ
How Adobe Spark Page Can Transform the Student Portfolio Process
会議名
TESOL International Convention and English Language Expo
学会区分
国際学会
発表形式
口頭(一般)
単独共同区分
共同
開催地名
Seattle, USA
6.
2017/03/24
Incidental Vocabulary Learning Through Watching Movies(TESOL International Convention and English Language Expo)
発表年月日
2017/03/24
発表テーマ
Incidental Vocabulary Learning Through Watching Movies
会議名
TESOL International Convention and English Language Expo
学会区分
国際学会
発表形式
シンポジウム・ワークショップ パネル(公募)
単独共同区分
共同
開催地名
Seattle, USA
7.
2017/03/20
Digital versus Paper Flashcards: Effect on Vocabulary Learning Gains(Conference of the American Association for Applied Linguistics)
発表年月日
2017/03/20
発表テーマ
Digital versus Paper Flashcards: Effect on Vocabulary Learning Gains
会議名
Conference of the American Association for Applied Linguistics
学会区分
国際学会
発表形式
ポスター
単独共同区分
共同
開催地名
Portland, USA
8.
2016/09/24
CLIL Student-teacher Conferences: Focusing on Content?(JALT College and University Educators Conference)
発表年月日
2016/09/24
発表テーマ
CLIL Student-teacher Conferences: Focusing on Content?
会議名
JALT College and University Educators Conference
学会区分
全国学会
発表形式
ポスター
単独共同区分
単独
開催地名
Osaka
全件詳細非表示
全件詳細表示
5件表示
全件表示(8件)
■
科研費研究者番号
80770255