1. |
著書 |
Historical Instructional Design Cases: ID Knowledge in Context and Practice. (共著) 2020/11 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2020/11 | 形態種別 | 単行本(学術書) | 査読 | 査読あり | 標題 | Historical Instructional Design Cases: ID Knowledge in Context and Practice. | 執筆形態 | 共著 | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Taylor and Francis. ISBN: 978-0-367-35259-2 (hardback) | |
2. |
論文 |
Research Methods for Design Knowledge: Time for Clarity in Definitions, Methods, and Reporting. Educational Technology Research and Development (ETR&D). 72(2),pp.370--400 (共著) 2024/03 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2024/03 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Research Methods for Design Knowledge: Time for Clarity in Definitions, Methods, and Reporting. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Educational Technology Research and Development (ETR&D). | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 72(2),pp.370--400 | 総ページ数 | 30 | 担当区分 | 責任著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | *Moere S. Howard, C. D., Leary, H., Boling, E., & Hodges, C. | researchmap用URL | https://www.springer.com/journal/11423 | |
3. |
論文 |
The Discourse of Design Collaborations. Journal of Applied Instructional Design 12(3),pp.100-130 (共著) 2023/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2023/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | The Discourse of Design Collaborations. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Journal of Applied Instructional Design | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Springer Press | 巻・号・頁 | 12(3),pp.100-130 | 担当区分 | 筆頭著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | Bevins, K. L., & Howard, C. D., | 原著者 | Bevins, K. L., & Howard, C. D., | |
4. |
論文 |
Eureka! An early career designer’s insight on the design process. The International Journal of Designs for Learning 13(2),pp.40--54 (共著) 2022/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2022/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Eureka! An early career designer’s insight on the design process. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | The International Journal of Designs for Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 13(2),pp.40--54 | 総ページ数 | 14 | 担当区分 | 責任著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | Lunga, M. L., & *Howard, C. D. | researchmap用URL | https://doi.org/10.14434/ijdl.v13i2.32356 | |
5. |
論文 |
Participatory Media Literacy in Collaborative Video Annotation. Tech Trends: Linking Research and Practice to Improve Learning 65(1),860–-873頁 (単著) 2022 |
言語種別 | 日本語 | 発行・発表の年月 | 2022 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Participatory Media Literacy in Collaborative Video Annotation. | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Tech Trends: Linking Research and Practice to Improve Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 65(1),860–-873頁 | 総ページ数 | 13 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D. | DOI | Doi.org/10.1007/s11528-021-00632-6 | |
6. |
論文 |
Chopped ID and bicycle repair: Contrasting values in synchronous graduate instructional designs for design learning. 12 (2). 111-126. The International Journal of Designs for Learning 12(2),pp.111--126 (共著) 2021/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2021/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Chopped ID and bicycle repair: Contrasting values in synchronous graduate instructional designs for design learning. 12 (2). 111-126. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | The International Journal of Designs for Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 12(2),pp.111--126 | 総ページ数 | 15 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | *Howard, C. D., & Baaki, J. W. | |
7. |
論文 |
“The blue dot thing”: A discourse analysis of the interlanguage of instructional design. Co-Design: International Journal of Co-Creation in Design and the Arts. Online First: International Journal of Co-Creation in Design and the Arts. 18(1),pp.1--22 (共著) 2021/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2021/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | “The blue dot thing”: A discourse analysis of the interlanguage of instructional design. Co-Design: International Journal of Co-Creation in Design and the Arts. Online First: | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | International Journal of Co-Creation in Design and the Arts. | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | 18(1),pp.1--22 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D., & Bevins, K. L. | 原著者 | Howard, C. D., & Bevins, K. L. | |
8. |
論文 |
An industry liaison for graduate learning in instructional design. [AECT Outstanding Research Paper Award in the Organizational Training and Performance Division] Tech Trends: Linking Research and Practice to Improve Learning 64(1),pp.251--259 (共著) 2020/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2020/12 | 形態種別 | 総説・解説(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | An industry liaison for graduate learning in instructional design. [AECT Outstanding Research Paper Award in the Organizational Training and Performance Division] | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Tech Trends: Linking Research and Practice to Improve Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 64(1),pp.251--259 | 総ページ数 | 8 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | Howard, C. D., & Benedicks, R. H. | 原著者 | Howard, C. D. | |
9. |
論文 |
Designing competitive discussions for equity and inclusion. The International Journal of Designs for Learning 10(1),pp.1--13 (共著) 2019/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2019/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Designing competitive discussions for equity and inclusion. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | The International Journal of Designs for Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 10(1),pp.1--13 | 総ページ数 | 13 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | *Howard, C. D., & Das, A. | |
10. |
論文 |
Game mechanics and why they are employed: What we know about gamification so far. Issues and Trends in Educational Technology 6(1),pp.58--84 (共著) 2018/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Game mechanics and why they are employed: What we know about gamification so far. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Issues and Trends in Educational Technology | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The University of Arizona Press | 巻・号・頁 | 6(1),pp.58--84 | 総ページ数 | 26 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | Bevins, K.L., & Howard, C. D. | |
11. |
論文 |
L2 (Im)politeness in the synchronous chat of elementary school ESL learners Teaching English with Technology 17(1),pp.25--37 (共著) 2017/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2017/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | L2 (Im)politeness in the synchronous chat of elementary school ESL learners | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Teaching English with Technology | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | European Consortium for Computer Assisted Teaching & Maria Curie-Skłodowska University Press | 巻・号・頁 | 17(1),pp.25--37 | 総ページ数 | 12 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D., & Do, J. | 原著者 | Howard, C. D., | |
12. |
論文 |
The App Farm: Engaging design process as a means for French learning The International Journal of Designs for Learning 7(3),pp.42--61 (共著) 2016/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2016/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 標題 | The App Farm: Engaging design process as a means for French learning | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | The International Journal of Designs for Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 7(3),pp.42--61 | 総ページ数 | 21 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D., Staples, C., Dubreil, S., & Yamagata-Lynch, L.C. | |
13. |
論文 |
Reflections on designerly talk in non-pedagogical social spaces. Journal of Learning Design 8(3),143-164頁 (共著) 2015/12 |
言語種別 | 日本語 | 発行・発表の年月 | 2015/12 | 形態種別 | 総説・解説(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Reflections on designerly talk in non-pedagogical social spaces. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Journal of Learning Design | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Queensland University of Technology Press | 巻・号・頁 | 8(3),143-164頁 | 総ページ数 | 21 | 担当区分 | 最終著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | Gray, C.M., & Howard, C. D. | |
14. |
論文 |
Designerly talk in non-pedagogical social spaces. Journal of Learning Design **Awarded Most downloaded article of the year in Design for the Year 2014** 7(1),pp.40--58 (共著) 2014/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2014/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Designerly talk in non-pedagogical social spaces. Journal of Learning Design **Awarded Most downloaded article of the year in Design for the Year 2014** | 執筆形態 | 共著 | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | 7(1),pp.40--58 | 総ページ数 | 18 | 担当区分 | 責任著者 | 著者・共著者 | Gray, C.M., & Howard, C. D. | |
15. |
論文 |
Introduction to the special issue on historic designs for learning International Journal of Designs for Learning 5(2),pp.1--5 (単著) 2014/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2014/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 招待論文 | 招待あり | 標題 | Introduction to the special issue on historic designs for learning | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | International Journal of Designs for Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 5(2),pp.1--5 | 総ページ数 | 5 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D., & Gray, C.M. | |
16. |
論文 |
An instructional paradigm for the teaching of CMC. Instructional Science Instructional Science 40(3),pp.493--513 (単著) 2012/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2012/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | An instructional paradigm for the teaching of CMC. Instructional Science | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Instructional Science | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Springer Science Press | 巻・号・頁 | 40(3),pp.493--513 | 総ページ数 | 24 | 担当区分 | 筆頭著者,最終著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D. | 原著者 | Howard, C. D. | |
17. |
論文 |
Instructional design cases and why we need them. Educational Technology,. Educational Technology 52(3),pp.34--38 (共著) 2012 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2012 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 招待論文 | 招待あり | 標題 | Instructional design cases and why we need them. Educational Technology,. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Educational Technology | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Ed Tech Books | 巻・号・頁 | 52(3),pp.34--38 | 総ページ数 | 4 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 国際共著 | 国際共著 | 著者・共著者 | Howard, C. D., Boling, E., Rowland, G., & Smith, K. M. | |
18. |
論文 |
Anonymity to promote peer feedback: Pre-service teachers’ comments in asynchronous computer-mediated communication The Journal of Educational Computing Research 43(1),pp.89--112 (共著) 2011/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2011/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Anonymity to promote peer feedback: Pre-service teachers’ comments in asynchronous computer-mediated communication | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | The Journal of Educational Computing Research | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Taylor and Francis | 巻・号・頁 | 43(1),pp.89--112 | 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 | 著者・共著者 | *Howard, C. D., Barrett, A.F., & Frick, T.W. | |
19. |
論文 |
Web 2.0 sites for collaborative self-access: The Learning Advisor vs. Google. Studies in Self Access Learning 2(3),pp.195--211 (単著) 2011/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2011/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 標題 | Web 2.0 sites for collaborative self-access: The Learning Advisor vs. Google. | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Studies in Self Access Learning | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | Japanese Research Institute for Language Studies and Language Education | 巻・号・頁 | 2(3),pp.195--211 | 総ページ数 | 16 | 担当区分 | 筆頭著者,最終著者,責任著者 | 著者・共著者 | Howard, C. D. | 原著者 | Howard, C. D. | |
20. |
論文 |
Writing and rewriting the instructional design case: A view from two sides. The International Journal of Designs for Learning 2(1),pp.40--55 (単著) 2011/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2011/12 | 形態種別 | 研究論文(学術雑誌) | 査読 | 査読あり | 招待論文 | 招待あり | 標題 | Writing and rewriting the instructional design case: A view from two sides. | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | The International Journal of Designs for Learning | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | The Association of Educational Communications and Technology, Springer Press | 巻・号・頁 | 2(1),pp.40--55 | 総ページ数 | 15 | 担当区分 | 筆頭著者,最終著者,責任著者 | 原著者 | Howard, C. D. | |
全件詳細非表示
|
全件詳細表示
|
5件表示
|
全件表示(20件)
|