1. |
著書 |
Recognized identities of ALTs pp.82-93 (共著) 2023/07 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2023/07 | 形態種別 | 単行本(学術書) | 査読 | 査読あり | 標題 | Recognized identities of ALTs | 執筆形態 | 分担執筆 / Chapter Contribution | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Routledge | 巻・号・頁 | pp.82-93 | 総ページ数 | 232 | 担当区分 | 最終著者 | 著者・共著者 | Takaaki Hiratsuka, Joachim Castellano | 概要 | In Team Teachers in Japan edited by Takaaki Hiratsuka | ISBN | 9781032265841 | |
2. |
著書 |
Using technology in the Japanese university classroom (and beyond) (共著) 2018/10 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018/10 | 形態種別 | 単行本(学術書) | 査読 | 査読あり | 標題 | Using technology in the Japanese university classroom (and beyond) | 執筆形態 | 分担執筆 / Chapter Contribution | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Routledge | 総ページ数 | 5 | 担当区分 | 最終著者 | 著者・共著者 | Daniel Ferreira, Joachim Castellano | 概要 | In P. Wadden, & C.C. Hale (Eds.), Teaching English at Japanese universities: A New Handbook | ISBN | 1138550396 | |
3. |
著書 |
From lab, to center, to hub: Evolution through technology and outreach pp.363-380 (共著) 2018/07 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2018/07 | 形態種別 | 単行本(学術書) | 査読 | 査読あり | 標題 | From lab, to center, to hub: Evolution through technology and outreach | 執筆形態 | 分担執筆 / Chapter Contribution | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | International Association for Language Learning and Technology | 巻・号・頁 | pp.363-380 | 総ページ数 | 17 | 著者・共著者 | Hana Kang, Lisa Oglesbee, Denise Ayo, Joachim Castellano, Brian O’Conchubhair | 概要 | In E. Lavolette, & E. Simon, (Eds.), Language Center Handbook (pp. 363-380). | ISBN | 9781946123022 | |
4. |
著書 |
A moment in time: A collaborative photo essay project (単著) 2014/04 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2014/04 | 形態種別 | その他の書籍等出版物 | 標題 | A moment in time: A collaborative photo essay project | 執筆形態 | 単著 | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Apple Computer | 総ページ数 | 10 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano | |
5. |
論文 |
Trans-speakerism: a trioethnographic exploration into diversity, equity, and inclusion in language education Language and Education pp.1-17 (共著) 2023/06 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2023/06 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Trans-speakerism: a trioethnographic exploration into diversity, equity, and inclusion in language education | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Language and Education | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Routledge | 巻・号・頁 | pp.1-17 | 総ページ数 | 17 | 担当区分 | 最終著者 | 著者・共著者 | Takaaki Hiratsuka, Matthew Nall, Joachim Castellano | |
6. |
論文 |
Shifting from native-speakerism to trans-speakerism: A trioethnography of language teachers in Japan TESL_EJ 27(1),pp.1-20 (共著) 2023/05 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2023/05 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Shifting from native-speakerism to trans-speakerism: A trioethnography of language teachers in Japan | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | TESL_EJ | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | 27(1),pp.1-20 | 総ページ数 | 20 | 担当区分 | 最終著者 | 著者・共著者 | Takaaki Hiratsuka, Matthew Nall, Joachim Castellano | researchmap用URL | https://www.tesl-ej.org/pdf/ej105/a9.pdf | |
7. |
論文 |
Eliciting students' stories: Student perspectives on anecdote materials Tesol Journal 14(1),pp.1-19 (単著) 2023/02 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2023/02 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Eliciting students' stories: Student perspectives on anecdote materials | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Tesol Journal | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | Wiley | 巻・号・頁 | 14(1),pp.1-19 | 総ページ数 | 19 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano | |
8. |
論文 |
Iterations and evaluations of anecdote materials in second language (L2) lessons. Journal of Intercultural Studies 26,pp.21-34 (共著) 2022/03 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2022/03 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Iterations and evaluations of anecdote materials in second language (L2) lessons. | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Journal of Intercultural Studies | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | Ryukoku University | 巻・号・頁 | 26,pp.21-34 | 総ページ数 | 13 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano, Takaaki Hiratsuka | |
9. |
論文 |
Developing L2 oral proficiency through personal anecdotes Journal of NELTA 25,pp.207-212 (単著) 2020/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2020/12 | 形態種別 | 研究論文(研究会,シンポジウム資料等) | 標題 | Developing L2 oral proficiency through personal anecdotes | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Journal of NELTA | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | NELTA | 巻・号・頁 | 25,pp.207-212 | 総ページ数 | 5 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano | |
10. |
論文 |
2019 University of Notre Dame – Aichi Prefectural University study abroad program report Mulberry Journal 70,pp.1-13 (単著) 2020/09 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2020/09 | 形態種別 | 会議報告等 | 標題 | 2019 University of Notre Dame – Aichi Prefectural University study abroad program report | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | Mulberry Journal | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | Aichi Prefectural University | 巻・号・頁 | 70,pp.1-13 | 総ページ数 | 13 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano | |
11. |
論文 |
Advanced media English: A modern pro-call course CALL-EJ 17(1),pp.52-66 (単著) 2016/02 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2016/02 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Advanced media English: A modern pro-call course | 執筆形態 | 単著 | 掲載誌名 | CALL-EJ | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | 17(1),pp.52-66 | 総ページ数 | 14 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano | |
12. |
論文 |
Applying screen capture presentation feedback in the classroom ICERI2014 Proceedings pp.1454-1459 (共著) 2014/11 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2014/11 | 形態種別 | 研究発表要旨(国際会議) | 標題 | Applying screen capture presentation feedback in the classroom | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | ICERI2014 Proceedings | 掲載区分 | 国外 | 巻・号・頁 | pp.1454-1459 | 担当区分 | 最終著者 | 著者・共著者 | Rebekka Eckhaus, Joachim Castellano | |
13. |
論文 |
Using screen capture to give meaningful feedback on presentations pp.1633-1637 (共著) 2014/03 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2014/03 | 形態種別 | 研究発表要旨(国際会議) | 標題 | Using screen capture to give meaningful feedback on presentations | 執筆形態 | 共著 | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | INTED (International Technology, Education and Development) 2014 Proceedings | 巻・号・頁 | pp.1633-1637 | 著者・共著者 | Rebekka Eckhaus, Joachim Castellano | |
14. |
論文 |
Integration of iPads into a Japanese university English language curriculum JALTCALL Journal 8(3),pp.197-209 (共著) 2012/12 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2012/12 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Integration of iPads into a Japanese university English language curriculum | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | JALTCALL Journal | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | JALT | 巻・号・頁 | 8(3),pp.197-209 | 総ページ数 | 12 | 著者・共著者 | Marnie Brown, Joachim Castellano, Erin Hughes, Alex Worth | |
15. |
論文 |
Student technology use in a self-access center Language Learning and Technology 15(3),pp.12-27 (共著) 2011/10 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2011/10 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Student technology use in a self-access center | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | Language Learning and Technology | 掲載区分 | 国外 | 出版社・発行元 | University of Hawaii National Foreign Language Resource Center; Michigan State University Center for Language Education and Research | 巻・号・頁 | 15(3),pp.12-27 | 担当区分 | 筆頭著者 | 著者・共著者 | Joachim Castellano, Jo Mynard, Troy Rubesch | |
16. |
論文 |
Blended learning spaces: Synchronous blending JALTCALL Journal 7(1),pp.43-60 (共著) 2010/11 |
言語種別 | 英語 | 発行・発表の年月 | 2010/11 | 形態種別 | 研究論文 | 査読 | 査読あり | 標題 | Blended learning spaces: Synchronous blending | 執筆形態 | 共著 | 掲載誌名 | JALTCALL Journal | 掲載区分 | 国内 | 出版社・発行元 | Castledown | 巻・号・頁 | 7(1),pp.43-60 | 総ページ数 | 17 | 著者・共著者 | Dirk MacKenzie, Lara Promnitz-Hayashi, Daniel Jenks, Joe Geluso, Roman Delgado, Joachim Castellano, Don Hinkleman | |
全件詳細非表示
|
全件詳細表示
|
5件表示
|
全件表示(16件)
|